Follow Me on Twitter

Tuesday, August 24, 2010

Contest Black and White

Pada suatu hari yang ceria, aku telah ditag oleh Ciao Annin-sama untuk menyertai satu contest anjuran Syam, pemilik blog kisahcreativeheart. Memandangkan contest yang dianjurkan menarik, maka aku pun cantik menarik tertarik untuk menyertainya.

Photobucket


Contest yang diberi nama BLACK AND WHITE CONTEST ini memang mudah untuk disertai kerana syarat-syaratnya tidak begitu ketat. Anda hanya perlu menangkap gambar anda sendiri dan pastikan gambar itu dalam bentuk Black and White.

Kemudian, letak banner di atas di bahagian sidebar blog dan jadi follower Syam. Bila dah buat entri berkenaan contest tu, jangan lupa letak link blog di bahagian komen entri blog beliau.

Akhir sekali, tag at least one person. Dan pastikan orang yang ditag tahu, Mudah bukan? Joinla di sini.

Okay, inilah gambar yang aku pertandingkan. Gambar yang biasa kerana aku bukan photographer hebat (setakat bokeh bolehla sikit2...ki3)

Rubik's Madness

Banyak kali juga aku snap gambar untuk contest ni. Bila dah tangkap gambar sendiri rasa gian pula ^___^ Gambar yang banyak-banyak tu nak juga aku tunjukkan tapi sekadar bonus untuk pengunjung blog ni...he3 (macam dorang suka daa..muntah hijau lak nanti)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Rubik's Chronology

Itu sahaja rasanya. Tak kisahla menang atau kalah kerana itu memang adat pertandingan. Yang penting aku enjoy join contest ni ^___^

Bagi sesiapa yang nak menyertai contest ni, sila klik sini.

Dengan ini, aku isytiharkan tag kepada 3 orang: