Follow Me on Twitter

Saturday, September 4, 2010

Entri penerimaan awards

Assalamualaikum kepada semua pembaca. Entri pada kali ini hanya untuk berkongsi kegembiraan dengan anda semua kerana aku telah diberikan awards. Ada ‘s’ di situ, bermakna award itu lebih dari satu ^_____^.

Sudah 3 bulan aku blogging, tak sangka dapat awards sekali banyak macam ni (bagi aku banyakla he3) Awards ini datangnya daripada kak Shiela, tuan punya blog Shiela Latif Mama Danny dan Adam yang comel tu J (juga meminati kumpulan May sama seperti aku he3) Terima kasih kak Shiela! :D





Award ini juga turut diberikan oleh Mira, dan aku ambil kesempatan untuk buat entri sekaligus. Terima kasih Mira :D


Manakala award ini diberikan oleh Piha, empunya blog Penulis Momento Hatiku. Terima kasih Piha! :D

Maka di sini aku mengambil peluang untuk memberikan ucapan terima kasih atas awards yang diberikan.

“Terima kasih tidak terhingga kepada kak Shiela atas 5 awards yang diberikan beliau. Saya amat tidak menyangka dapat menerima award sebanyak ini dalam satu masa. Kak memang pemurah! Jemput-jemputlah anda semua ke blog kak Shiela ya!

Terima kasih juga kepada saudari Piha dan Mira atas award yang diberikan. Semoga kita semua semakin maju dalam arena blogging. Terima kasih juga buat sahabat blogger yang lain atas sokongan dan persahabatan yang terjalin. Sekali bersahabat, persahabatan itu adalah selama-lamanya.

Maka, dengan ini saya ingin berkongsi kegembiraan saya dengan turut memberikan awards ini kepada blogger yang saya sebutkan ini.



Diharapkan anda semua dapat menerima awards tersebut. Kalau dah dapat pun ambil juga. Dato’ Siti Nurhaliza dgn Saiful Apek pun pernah dapat awards yang sama tapi tak pula dorang cakap, ‘eh, dah dapatla award ni’ ki3”

Dengan ini, aku dengan senang hati membawa pulang semua awards dan terus disimpan ke dalam awards gallery yang cepat-cepat aku sediakan supaya awards ini terjaga dengan rapi. ^____^

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Okay, majulah blogging untuk agama, masyarakat dan negara :D