Follow Me on Twitter

Tuesday, September 28, 2010

Mini Showroom - Honda CBR 1000RR Fireblade

Assalamualaikum. Dah lama rasanya aku tak buka showroom...hehe..opss, tapi aku bukan jual superbike tau, just recommend sahaja kepada sesiapa yang berminat. Kalau berminat sila cari sendiri real superbike di kedai-kedai motor berkuasa tinggi berhampiran anda. Untuk sesiapa yang belum pernah melihat showroom aku sebelum ni, boleh klik di ruangan label bawah entri ini.

Dan untuk sesiapa yang belum tahu, aku memang mempunyai jiwa seorang collector. Antara benda yang aku kumpulkan adalah seperti DVD, rantai kunci, die-cast model, buku, dan poster. Jadi ia kiranya sebahagian daripada hobi aku. Tetapi ia perlu dikawal supaya aku tidak mengutamakan kehendak daripada keperluan. Amat bahaya jika kehendak lebih diutamakan kerana dikhuatiri aku akan menjadi boros.

Aku ada juga terbaca tentang personaliti orang yang suka mengumpul sesuatu untuk dijadikan koleksi ini. Tapi aku dah lupa personaliti yang dimaksudkan. Ada sesiapa tahu?

 Ini bukan aku tau...^___^

 Side View

 Back View

 Killer View

Amacam? ^___^