Follow Me on Twitter

Wednesday, November 3, 2010

Are you fart enough?

Oh...ini adalah apa yang aku buat di kala kebosanan semalam. Aku memang suka strip comic ni. Lagi-lagi terbitan Gempak Starz. Macam si Landax juga suka komik grafik Gempak Starz. Memang terbaiklah lukisan komik tu. Aku pun teringin nak buat. So saja nak test melukis. Dah lama tak melukis. Kali terakhir aku melukis masa darjah 3, lukis rumah XD

Sepanjang berblogging ni, adalah juga blogger yang aku rasa berbakat dalam melukis. Antaranya Mama JnJCiao-Annin dan Aiz. Banyak lagi yang berbakat. Memang mantapla :D

Are You Fart Enough?
 Belum dapat lawan artwork Mama JnJ ^___^

Fart Philosophy

“Good loud fart is honourable
Medium fart is tolerable
Softer windbreaks are terrible
And the silent ones are unbearable”

-Chatur, 3 Idiots-

Sebenarnya dapat inspirasi lukis tu bila teringat balik petikan dialog dalam 3 Idiots. Yang pasal falsafah kentut di atas. Watak kepala kotak tu aku pinjam watak header si Afizz...hehe (pinjam sat Afizz, nanti aku bayar royalty :p)

p/s:maaf komik tak senonoh XD