Follow Me on Twitter

Thursday, November 18, 2010

Cerita Kreatif Ben Ashaari: Blogger kering idea?


Hm..blogger kering idea? Siapa yang kering idea tu? Kesiannya...aku tak pernah kekeringan idea..hak2 padan muka blogger-blogger yang kering idea. Aku cuma boleh tolong gelak je...hik3...Biar aku update dulu ye kikiki...


Eh...apa nak taip ni...tadi aku dah rancang dah..mana pergi ayat-ayat sastera tadi...argh...sudah.....yang aku gelakkan orang tadi kenapa....asal depan laptop je idea kering...


Okay..aku minta maaf gelakkan blogger yang kering idea tadi...huhu lain kali jangan bertangguh..tulis dulu idea kat mana-mana...okay-okay..jangan bertangguh ingat tu...


Okay makan sat...sedapnya..ha! Boleh buat entri pasal kesedapan makanan ni! Boleh berkongsi dengan blogger lain tentangnya! Yes, modal entri ni!


Sudah kenyang hati pun girang! Yeay! Ku nyanyikan lagu ni khas untukmu! “Blogger tanpa ideaaa....ibarat gitar tanpa talinyaaaa....!!! Yeyehhh!!


Eh...jalan-jalan blog blogger lain dulula. Bertegur sapa dan bermesra-mesra. Tapi elakkan salah faham dan saling menuding jari atas kesalahan. Ingat tu..


Okay, tiba masanya buat entri tentang makanan sedap tadi..entah apa namanya makanan tadi..mesti ada blogger tau.......eh......erk.......argh.........nak mula ayat.........idea kering........siapa suruh tangguh....huhu.......putus asa sat.....

p/s:Sempena segmen Cerita Kreatif Ben Ashaari. Sekadar menghibur dan mengasah kreativiti. Sesiapa berminat  untuk join sila ke sini.