Follow Me on Twitter

Monday, November 15, 2010

Cinta di Mata Anda

BannerFans.com


Aku telah ditag lagi untuk menerima award daripada tuan punya blog MHZ Cool fm, Mohd Hakimi bin Zulkifly, dan aku juga ditag oleh Keyrill untuk menerima award ini juga serta menjawab beberapa soalan.

Nama penuh

Mohd. Hasrul Shahril b Abd Samad

Pandangan / Komen aku terhadap Cool fm

  • Aku baru sahaja kenal dengan blog Cool fm ni. Jadi apa yang aku boleh katakan tema saluran radio memang menarik. Boleh mempelbagaikan jenis entri mengikut saluran tertentu.
  • Cuma reka bentuk template agak berterabur. Boleh diperkemaskan lagi. Andai blog Cool fm dianggap seperti blog saluran radio, boleh cuba cari inspirasi daripada reka bentuk laman web rasmi radio.
Cinta di Mata Anda

Cinta itu diperlukan setiap manusia kerana ia merupakan fitrah. Bila ditanya pada fitrah, ia pasti tidak menipu. Tanpa cinta, manusia itu tidak mempunyai hidup yang lengkap, terutamanya jika tiada cinta kepada tuhan. Cinta adalah kasih sayang. Dan oleh itu, jika sedetik kita menoleh kepadaNya, baru tersedar yang kita diperhatikan kasih sayangNya selama-lamanya.

Aku nak tag Afizz. Jika tidak keberatan buatlah entri seperti ini, dan tinggalkan link entri di entri ini (klik)

Dan 'COOL fm akan menerjah blog yang bisa menulis akan definisi cinta'

Tarikh tutup: 16/11/2010