Follow Me on Twitter

Friday, November 19, 2010

Habit is dangerous thing

Sepanjang aku berkawan dengan golongan perokok, aku perhatikan mereka mempunyai tabiat merokok yang lebih kurang sama. Contohnya merokok selepas makan, dan merokok ketika membuang air besar. Jadi, aku cuma nak berkongsi dengan anda semua, bahana tabiat merokok seperti itu (merokok tu pun sememangnya dah bahaya)




Ha, dah tengok? Kalau begitu jadinya, haru woo! :P Memang macho!

Niat di hati nak buat entri tentang khutbah Jumaat hari ni, tapi masih belum siap. Jadi aku nak berkongsi satu video animasi ni sahaja. (Maaf ye golongan perokok :D)

p/s:Pak Ngah, Mak Ngah, dan sepupu-sepupu aku dari Sarawak ada kat umah aku (Pak Ngah nak konvo) Pagi tadi ambil mereka di KLIA. Malam ni cadangnya ke i-City.