Follow Me on Twitter

Wednesday, January 26, 2011

Semanis Macaron



1. Siapa yang tag anda?

Kak Hanim aka Ciao Annin-sama! :D

2. 3 perkara menarik tentang orang yang tag anda?

Satu: Peminat JRock dan manga yang dibeli di Kinokuniya
Dua: Seorang yang penyayang pada kucing
Tiga: Sangat suka pada Macaron. Dan telah mengenalkan aku kepada dunia Macaron yang manis!

Macaron dengan 3 perisa yang dihantar kak Hanim melalui PosLaju. Arigatou! ^___^

Manis! Aku paling suka yang coklat

3. Ceritakan macam mana anda kenal dengan orang yang tag anda.

Ciao Annin-sama jadi nakama aku setelah aku join segmen Ramadhan Ben Ashaari. Follower tanpa link. Apa lagi...akan aku jejaki sampai dapat jumpa link...haha...akhirnya jumpa sebab rupanya dia pun join segmen yang sama.

Masa tu Ciao Annin-sama rajin komen entri dan berbalas komen. Cuma sekarang masa mencemburuinya dengan lambakan kerja.

4. One word to describe him/her.

Happee!

5. Tag 5 bloggers.


p/s:Saat terima award...rasanya seperti sedang makan macaron...mau?sila ke sini